Metsää tekemässä

by Eliisa on perjantai 28. lokakuuta 2011



Olen tutkaillut metsän ja minun suhdetta, tehnyt kuvia ja kirjoittanut. Suhteemme on selvästi lämmin ja läheinen. Samalla kun olen etsinyt omaa metsääni, olen löytänyt metsiä myös lasten kirjoista. Kuvakirjoissa metsä on salaperäinen aarreaitta, pelottava ja kiinnostava yhtäaikaa. Se on korkealle kohoavia puita, tuulessa huojuvia oksia. Rytmikkäitä rivejä puunrunkoja.

Minä olen etsinyt toista tapaa esittää metsää. 

Pyöreys on mielenkiintoista.

2 comments

Se edellinen kommentti ei kait sitten tullut. No kokeillaan uudestaan.

Ihmettelen, miten onnistunkaan aina hukkamaan johonkin blogisi, mutta onneksi löysin takaisin kommenttisi ansiosta! :)

Metsä on kyllä ihana, jotenkin satumainenkin paikka! Vaikkakin joskus ehkä hieman pelottavakin tai pikemminkin se, mitä siellä metsässä voi olla.

by Anonyymi on 29. lokakuuta 2011 klo 22.35. #

Kiva kun löysit ja jätit vielä jäljenkin!

Minä kyllä pelkään metsässä aina vähän. Tai ei se ehkä pelkoa ole, vaan sellaista vilkkaan mielikuvituksen seurauksena syntyvää epäilevää tarkkailua, joka saa aikaan kihelmöintiä. Ja suurta kunnioitusta.

by Eliisa on 3. marraskuuta 2011 klo 7.54. #