Kuvan voima

by Eliisa on sunnuntai 16. lokakuuta 2011



























Viimeisen kuukauden olen keskittynyt kuviin. Aamuisin olen puuhannut pimiössä ja laatikkokameran kanssa, iltapäivällä isuttanut itseni näppäimistön ääreen. Lukenut, kirjoittanut ja analysoinut kuvia ja kuvista sanottua. Olen oppinut hirveästi uutta. Asioista, asenteista.

Olen niin onnellinen, että päätin ottaa toisen lyhyen sivuaineen. Onni, että se on juuri kuvataide. Tämä on merkki siitä, että olen ainakin joskus kuunnellut itseä, muuttanut mieltäni ja tehnyt hyviä päätöksiä. Nyt on kaiken tämän aika.

Yllä oleva kuva on merkkinä siitä, että olen tosiaan oppinut jotain uutta. Photoshop. Pitää kuulemma osata, koska kaikki nykylapset osaa.

2 comments

Teit hyvän valinnan. Kuviksen sivuaine on ollut yksi tärkeimpiä suunnannäyttäjiä elämässäni. Ihana kuva.

by Sanna on 17. lokakuuta 2011 klo 22.07. #

Hauska kuulla, että sinulla on ollut samanlainen suunta opinnoissasi. Olen kyllä saanut näistä opinnoista paljon uusia ajatuksia ja voimia muihin opintoihin.

by Eliisa on 24. lokakuuta 2011 klo 9.37. #