Ai että olis kiva

by Eliisa on maanantai 10. toukokuuta 2010


Olen kyllästynyt haaveilemaan kesästä. Tänään minulla oli lapaset eikä ne muuten olleet yhtään liikaa. Ihan turha luvata mitään helteitä lööpeissä. Olen varma, että ilmastonmuutos tarkoittaa lämpenemisen sijaan kylmenemistä. Tämä sumu ja sumusade synnyttävät kauhukuvan kadonneesta Suomen kesästä. Silloin en jäisi tänne. En varmasti. Pakkaisin kimpsuni ja kampsuni ja pakottaisin puoliskoni ja isän ja äitin, pikkuveljen ja läheisimmät ystäväni lähtemään matkaan kanssani. Sitten vaeltaisimme kohti merta ja aurinkoa ja lämpöä niin kuin isä ja poika elokuvassa Tie.

Kesästä ei siis kannata haaveilla. On keskityttävä haaveilemaan muista maista. Kuten Portugalista. Kuva on sieltä, syksyltä 2008.

One comment

Kauniit värit noissa taloissa!

Aina kun näen näitä polaroideja harmittaa se, että mulla ei ole Polaroid-kameraa sekä se, ettei se Poladroid toimi mun koneella!

by Anonyymi on 13. toukokuuta 2010 klo 14.47. #